  • 1. Data: 2005-09-19 18:54:25
    Temat: znaczki skarbowe jako koszt uzysk. przych.?
    Od: Adam Piotrowski <f...@a...pl>

    Czy można uznać za koszt uzyskania przychodu znaczki skarbowe naklejone na
    wniosek do US?
    --
    Adam Piotrowski
    www.pajacyk.pl

  • 2. Data: 2005-09-19 20:53:51
    Temat: Re: znaczki skarbowe jako koszt uzysk. przych.?
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Adam Piotrowski" <f...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Czy można uznać za koszt uzyskania przychodu znaczki skarbowe
    > naklejone na
    > wniosek do US?

    Ja zawsze uznaje. Bez wglebiania sie czy mozna, jesli tylko mozna je
    powiazac z zamiarem osiagniecia przychodu (np. poprzez udzial w
    przetargu, przyznanie firmie linii kredytowej itd.).

    marekz

  • 3. Data: 2005-09-20 08:25:25
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    Użytkownik "Adam Piotrowski" <f...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Czy można uznać za koszt uzyskania przychodu znaczki skarbowe naklejone na
> [...]

    mozna

    pzdr
    pit.

  • 4. Data: 2005-09-20 10:41:02
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl> napisał w wiadomości

    > mozna

    Szkoda, ze np. podatku dochodowego nie mozna... - to by byla Kanada dopiero
    :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2005-09-21 12:44:51
    Od: Adam Piotrowski <f...@a...pl>

    Dnia Tue, 20 Sep 2005 10:25:25 +0200, pit. napisał(a):

    > mozna

    A czy wystarczy rachunek z okienka, czy musi być też faktura?
    --
    Adam Piotrowski
    www.pajacyk.pl

  • 6. Data: 2005-09-21 15:17:04
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Adam Piotrowski wrote:

    > A czy wystarczy rachunek z okienka, czy musi być też faktura?

    Faktury raczej nie będzie, tylko pokwitowanie z okienka.
    Rozporządzenie w sprawie KPiR to nawet
    dowód wewnętrzny na te opłaty dopuszcza.

  • 7. Data: 2005-09-21 15:34:08
    Od: "KASIA" <k...@v...pl>

    > Czy można uznać za koszt uzyskania przychodu znaczki skarbowe naklejone na
    > wniosek do US?
    prawidłowa nazwa to ZNAKI SKARBOWE

  • 8. Data: 2005-09-21 16:23:36
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "KASIA" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    > prawidłowa nazwa to ZNAKI SKARBOWE

    A pewnie jeszcze bardziej prawidlowa to: znaki opłaty skarbowej, nie ?

    marekz

  • 9. Data: 2005-09-21 19:22:23
    Od: "KASIA" <k...@v...pl>

    > A pewnie jeszcze bardziej prawidlowa to: znaki opłaty skarbowej, nie ?
    >
    > marekz

    Tak, ale napisałam to w formie informacji, nie złośliwości. Mnie również
    ktoś kiedyś zwrócił na to uwagę (szef!)