  • Data: 2002-07-11 06:11:19
    Temat: zle wydrukowana deklaracja ZUS
    Od: "Magdalena Budzynska" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moja drukarka, jako ze luksusowa, to ma swoje zachcianki i lubi troche na
    skos drukowac, no tak z 1-2 mm, a chwilowo nie bardzo mam jak jej oddac do
    serwisu.

    Czy w przypadku, gdy deklaracja ZUS jest wydrukowana krzywo, ZUS moze
    stwierdzic, ze nie da sie tego zeskanowac? Jesli tak, co co wtedy? Czy ZUS
    to odsyla, czy stwierdza, ze sie nie da i odklada na polke? Czy sa jakies
    konsekwencje finansowe? Czy poprostu sporzadzam jeszcze raz i wysylam?

    Pozdrawiam
    Magdalena Budzynska