  • Data: 2009-04-15 19:30:23
    Temat: zawieszenie dzialalnosci a zdrowotne
    Od: Piotr NetExpert <p...@n...wytnijabywyslac.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pytanie dotyczy nowelizacji, która ponownie wprowadziła możliwość
    zawieszenia działalności. Opisy, które znajduję w internecie, mówią o
    tym, że w okresie zawieszenia nie ma konieczności opłacania ubezpieczeń
    społecznych. Nie znalazłem jednak ani słowa o zdrowotnym. Czy zdrowotne
    trzeba wtedy opłacać?

    Nie udało mi się znaleźć treści nowelizacji, a mam jeszcze kilka innych
    wątpliwości. Czy znacie miejsce gdzie ona leży?
    --
    pozdrawiam
    Piotr Szafarczyk

    http://www.netexpert.pl