  • Data: 2005-03-02 13:07:38
    Temat: zatrudnienie - jak najkorzystniej
    Od: "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pracuje w pewnej firmie na pelnym etacie (ZUSy mi placa itp)
    Oprocz tego mam swoja DG i ponosze koszty ubezp. zdrowotnego

    Chce zatrudnic brata.
    On pracuje rowniez w pewnej firmie i rowniez na pelnym etacie. (oplacane
    ZUSy itp...), ale chce zeby wykonywal na potrzeby mojej DG pewne rzeczy
    (bede mu placil stala miesieczna kwote)

    1)
    Jaka forma zatrudnienia brata bedzie najkorzystniejsza ?
    Najkorzystniejsza dla mnie i dla mojej DG oczywiscie :)

    umowilismy sie ze bede mu placil 500zl / m-c

    2)
    on bedzie do klienta jezdzil swoim prywatnym autem.
    czy moge rozliczac kilometrowke? faktury za benzyne bylyby brane na jego
    auto

    wszelkie sugestie mile widziane
    TIA