  • Data: 2005-07-14 16:34:59
    Temat: zaswiadczenie z US (o oplaconym podatku za...)
    Od: "Nora" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    Uzupelniajac tytul..o oplaconym podatku spadkowym.
    Podatek naliczony (z pewnymi problemami bo mi potraktowali chalupe z 1934
    jako nową wille chyhba:(((...). Dzis odebralam z US zaswiadczenie o
    oplaconym podatku. W najblizszym czasie potrzebne mi to bedzie jako jeden z
    dokumentow do przedstawienie u notariusza przy sprzedazy dzialki (nie
    przepisuje na siebie tylko sprzedaje od razu).
    Na zaswiadczeniu stoi jako punkt 1: "(..).....zgloszono do opodatkowania wg
    wartosci ustalonej przez organ podatkowy nastepujacy majatek spadkowy:
    -1/2 czesci samochodu marki...(itd..)"
    I tylko to....Zglaszalam do opodatkowania jeszcze wyzej wspomniana dzialke,
    garaz blaszak wartosci pewnie 300 zl (za ktore skarbowka poczatkowo
    wyliczyla wartosc 8.000 (!) ale to szczegol) i (niestety) jakas niewielka
    sume na koncie. Na zaswiadczeniu wymienili tylko auto..Co jest grane?..nie
    znam sie? czy cos mi pokrecili?. Dalej oczywiscie stoi ze nalezny podatek
    uiszczono w calosci. Czy notariusz mi nie zakwestionuje ze na zaswiadczeniu
    nie ma mowy o dzialce?..

    Nora