  • 1. Data: 2006-01-22 11:24:14
    Temat: zasilek rodzinny - wpisujemy w pit 36 ?
    Od: "atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl>

    Tak jak w temacie czy zasilek rodzinny to dochod do opodatkowania? czy
    wpisujemy go w pit 36 lub 37 ? a jesli wpisujemy, to mam oczekiwac ze
    dostane cos na kształt pitu 11 od gminy ktora wypłaca swiadczenia ?

  • 2. Data: 2006-01-22 16:00:00
    Temat: Re: zasilek rodzinny - wpisujemy w pit 36 ?
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Użytkownik "atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl> napisał w
    wiadomości news:dqvq3t$930$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > wpisujemy go w pit 36 lub 37 ? a jesli wpisujemy, to mam oczekiwac ze
    > dostane cos na kształt pitu 11 od gminy ktora wypłaca swiadczenia ?

    Zasiłek rodzinny nie jest dochodem w rozumieniu przepisów podatkowych i
    nie rozliczamy się z niego z US.

  • 3. Data: 2006-01-22 18:39:19
    Od: "atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl>

    thx