  • 1. Data: 2006-01-22 07:57:00
    Temat: KPiR
    Od: marcin <m...@o...pl>

    Witam
    Jak wpisuje się do KPiR fakrure zakupu gdy w jej treści są twary do
    dalszej odsprzedaży, usługo transportowe oraz pobranie, przedmioty do
    wykożystania w DG (koszty)?
    Jako jedna pozycja w KPiR, tylko odpowiednie kwoty w odpowiednie kolumny
    (w jednym wierszu), czy każda z pozycji w osobnym wierszu KPiR?
    dzięki
    pozdr.
    mk

  • 2. Data: 2006-01-23 08:18:16
    Temat: Re: KPiR
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    marcin wrote:

> [...]
    > Jako jedna pozycja w KPiR, tylko odpowiednie kwoty w odpowiednie
    > kolumny (w jednym wierszu), czy każda z pozycji w osobnym wierszu

    Ja wpisuje w jednej pozycji. Z tyłu faktury piszę rozpiskę z
    wyjaśnieniem