  • Data: 2004-11-23 09:23:16
    Temat: zapłata za fakturę=akceptacja?
    Od: Piotr <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niestety do dzisiaj nie znam jednoznacznej odpowiedzi:
    czy jak wyslę pocztą oryginał faktury (przelewowej) klientowi
    a ten dokona przelewu to jest to jednoznaczne z tym jakby tą fakturę
    podpisał czyli zaakceptował? sprawa cały czas tyczy podpisu na fakturach -
    nikt nie wie do końca jak z tym jest.

    Wysyłanie pocztą faktury z prośbą o odesłanie podpisanej kopii jest męczące
    dla klienta zatem słałbym same oryginały jeśli miałbym pewność, że po
    dokonaniu przelewu mam jednocześnie zaakceptowaną fakturę.

    Spałbym wtedy spokojnie i nie obawiał się, że po upadku firmy zgłoszą się
    do mnie o zwtor kasy za "omyłkowe dokonanie zapłaty za nieuzasadnioną
    fakturę" (bo podpisanej faktury faktycznie bym nie miał) :(