eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkizaległości w opłacaniu składek zdrowotnych w ZUS - jak uregulować? › zaległości w opłacaniu składek zdrowotnych w ZUS - jak uregulować?
  • Data: 2006-01-24 20:17:35
    Temat: zaległości w opłacaniu składek zdrowotnych w ZUS - jak uregulować?
    Od: "more" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W ub. roku prowadziłem DG, którą zamykam w lutym br. Oprócz prowadzenia DG,
    byłem zatrudniony na umowie-zleceniu, co spowodowało,iż w ZUS opłacałem
    jedynie składkę zdrowotną. Niestety, z powodu problemów finansowych nie
    uiściłem dwóch składek, co chciałbym w tym momencie nadrobić.

    Czy wystarczy przesłać im należne kwoty (z jakąś "górką uwzgl. odsetki ? A
    pro pos : jaka wysokość odsetek?) czy też muszę udać się do pałacu i prosić,
    aby zechcieli przyjąć ode mnie daninę? Jak to zrobić najsprawniej ? Chcę im
    zapłacić i mieć spokój od tej bandy.

    PS> W US te składki podawałem jako koszt DG.Czy to duże "przestęstwo"?

    Dziękuję.