  • Data: 2002-11-28 22:29:03
    Temat: zakup procesora i systemu a odliczenia 2002
    Od: "komarek" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem osobą fizyczną zatrudnioną na etacie. Kupiłem wspólnie z żoną komputer,
    który jest nam niezbędny do pracy. Po kilku miesiącach dokonałem wymiany
    (przez odpowiedni zakup) procesora oraz dokupiłem system operacyjny. W starym
    załączniku do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 1996r. oba te
    elementy są wymienione, nie ma ich już natomiast w załączniku z 2000r. Wygląda
    to jak przeoczenie, skoro są wymienione takie artykuły jak urządzenia pamięci,
    drukarki, karty graficzne, sieciowe a nawet kable, myszy i klawiatury. Mój
    dylemat jest następujący: czy pomimo braku właściwego elementu w tabeli,
    ogólny zapis w ustawie lub inny przepis upoważnia mnie mimo wszystko do
    odliczenia zakupu procesora i Windows-a czy też nie?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl