  • Data: 2002-11-30 18:46:39
    Temat: Re: zakup procesora i systemu a odliczenia 2002
    Od: "komarek" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Nie wiem jaki był załącznik w 2000, ale na obecny rok
    >był załącznik z 2001 i tam na pewno była taka bardzo
    >szeroka kategoria
    >jak: części komputerowe i akcesoria.
    >
    >Procesor jak widać da się przepchnąć.
    >Program pewnie też...

    Załącznik z 2000r. był części dotyczącej komputeryzacji w zasadzie taki sam
    jak ten z 2001. Obawiam się jednak, że poz. 103 załącznika tzn. "Części i

    kcesoria do sprzętu komputerowego pozostałe" nie dotyczą procesorów, ponieważ

    mają pozycję w PKWiU 30.02.17-00.90, a procesory mają w polskiej klasyfikacji
    nr 30.02.13. Po prostu zauważ, że w rubryce PKWiU lecą po kolei od góry numery
    i po pozycjach z numerami 30.02.12... przeskok jest od razu na 30.02.14.
    Chyba,że nasz ustawodawca jest przesądny i unika 13tki jak ognia :-). Tej
    pozycji nie ma w załączniku i moim zdaniem albo ja jestem głupi albo pan
    minister Wittbrodt a potem pani minister Łybacka po prostu o procesorach
    zapomnieli. Bo potrafię zrozumieć, że nie można sobie odliczyć obudowy
    komputera kupionej luzem, ale jeśli mogę sobie odliczyć (o ile spełniam inne
    wymagania) takie akcesoria jak karty wideo, mysz czy kabel, to czemu nie
    procesor?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl