  • Data: 2006-07-05 07:10:57
    Temat: zajęcie konta
    Od: "Hlynur Bjőrn Hafsteinsson" <j...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W tamtym tyg. skarbówka zajeła mi konta z powodu nieuregulowanego vat'u za
    miesiac marzec . Podkresle, że niezapłaciłem z powodu zawalenia terminów
    płatnośc przez mojego klienta ( o zgrozo ) z którego do dzisia nie moge
    ściągnac pieniedzy ( 30 tys ), firma windykacyjna jest bezradna. Zabrali
    wszystko co mialem na kontach na prowadzenie firmy, wypłaty dla moich
    pracowników ( tylko 2 - prowadze mala dzialalnosc ) i na życie mimo , że
    wysłałem w w połowie kwietnia im pismo z wyjaśnieniem.

    jestem w stanie zrozumie, takie prawo......ale czy moga mi wszystko zabrać i
    zostawic bez środkow do zycia??

    fatalna sytuacja,

    pozdrawiam

    jarek