  • 1. Data: 2004-02-03 08:07:55
    Temat: wynajęcie samochodu ciężarowego? - jak?
    Od: "Aisa_prw" <j...@w...pl>

    Witam
    a ja mam taką sytuację:
    wynajmuję samochód ciężarowy od firmy ,której ja świadczę usługi
    (wystawiam comiesięcznie FV) Auto jeździ na olej napędowy -
    - czy odliczam VAT? (za 12'2003 -już odliczyłam)
    - czy prowadzę ew. przeb. pojazdu? czy wpuszczam fv na to auto bezpośrednio
    w koszty? (KPiR)
    - w umowie nie ma nic o nieodpłatności ale na razie za grudzień 2003
    i styczeń 2004 nie otrzymałam FV za wynajem auta - czy muszę sztucznie
    podnosić przychód? czy czekać spokojnie na fv z ich strony? i co jeśli
    wysatwia
    ją np. w lutym za grudzień 2003?

    Maddy odpisz i rozjaśnij mi proszę.

    Asia