  • 1. Data: 2004-02-03 07:47:03
    Temat: odliczenie za 2003 rok - dwa pytania
    Od: "nelson" <p...@g...pl>

    Witam wszystkich

    Proszę o odpowiedź na dwa pytania:

    1. Jestem właścicielem mieszkania komunalnego (wspólnota mieszkaniowa),
    żona jest współwłascicielem (akt notarialny, podział pół na pół).
    Czy rozliczając się wspólnie, każde z nas może odliczyć pełną
    wysokość poniesionych wydatków w ramach funduszu remontowego za 2003 rok,
    czy może to zrobić tylko jedno z nas ???

    2. Czy każde z nas w ramach wspólnego rozliczenia może odliczyć
    wydatki poniesione na zakup komputera do pełnej wartości limitu,
    czyli każde z nas do ok. 433 zł, uwzględniając fakt, że faktury
    są tylko na moje nazwisko ???
    (cały ubiegły rok byliśmy małżeństwem, nie ma podziału majątku)
    Jeżeli nie, to czy przepisanie faktur na dwa nazwiska załatwia sprawę ???

    Z góry dziękuję za odpowiedź

    nelson

  • 2. Data: 2004-02-03 08:05:54
    Temat: Re: odliczenie za 2003 rok - dwa pytania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Feb 2004, nelson wrote:

> [...]
    >+
    >+ 1. Jestem właścicielem mieszkania komunalnego (wspólnota mieszkaniowa),

    Yhm... to jest coś lepszego niż sugestie obwarczane przez Maddy
    (o "płatnym/bezpłatnym użyczeniu"). Możesz wyjaśnić jak uzyskałeś
    status gminy, że jesteś *właścicielem* mieszkania *komunalnego* ?
    :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-02-03 09:25:50
    Od: "nelson" <p...@g...pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

    > Yhm... to jest coś lepszego niż sugestie obwarczane przez Maddy
    > (o "płatnym/bezpłatnym użyczeniu"). Możesz wyjaśnić jak uzyskałeś
    > status gminy, że jesteś właścicielem mieszkania komunalnego ?

    No dobrze... jestem właścicielem mieszkania (mam akt notarialny) :-)

    nelson

  • 4. Data: 2004-02-04 21:37:03
    Od: "nelson" <p...@g...pl>

> [...]
    > (o "płatnym/bezpłatnym użyczeniu"). Możesz wyjaśnić jak uzyskałeś
    > status gminy, że jesteś właścicielem mieszkania komunalnego ?

    A coś więcej na zadane pytania możesz podpowiedzieć ??

    nelson

    nelson