  • 1. Data: 2006-06-09 10:26:08
    Temat: wynajęcie mieszkania - ponownie
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Witam

    Już się pytałem o to, ale jakoś temat umknął i nie było odpowiedzi.

    Moja mama ma mieszkanie, które chcemy komuś wynająć. To ma być mój
    dochód, a mama chce mieć z tym jak najmniej wspólnego.

    Wymyśliłem rozwiązanie tego w ten sposób:
    - mama użycza mi mieszkania z zezwoleniem na podnajem
    - ja wynajmuję mieszkanie komuś, umowa jest między mną a tym kimś.

    rozliczam się ja normalnie z urzędem skarbowym.

    czy coś takiego ma ręce i nogi, może się ktoś (US?) przyczepić do tego?

    p. m.