    From: "Michał Lesiak (bler)" <m...@b...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: wynajecie mieszkania na firme?
    Date: Thu, 15 May 2003 16:30:04 +0000 (UTC)

    jednoosobowa DG.

    czy mozna wynajac cale mieszkanie na firme, jesli do faktycznej
    dzialalnosci wykorzystuje sie tylko czesc?*

    to chyba jest zdrowo bez sensu - w tej chwili wynajmuje cale na siebie,
    wiec musialbym sam od siebie wynajac jeden pokoj?

    czy z racji tego, ze firma nie ma osobowosci prawnej ergo to ja jestem
    firma, to nie moge wliczyc w koszty kosztow mieszkania "w biurze"

    pytam dlatego, ze chce zalozyc alarm + monitoring i zaliczyc to do k.u.p.,
    a przeciez nie "obalarmuje" tylko jednego pokoju, bo to juz kompletnie bez
    sensu, a system obejmujacy cale mieszkanie tylkow czesci bylby
    wykorzystywany do ochrony firmy (?) wiec nie ma jak go umiescic w kosztach.

    * - mieszkanie to szumnie powiedziane, dwa pokoje w tym jeden z aneksem
    kuchennym, w jednym jest miejsce wlasciwie prowadzonej DG, w drugim jest
    tylko materac do spania :) nie ma nawet firanek czy zieleniny na parapetach
    (Nie Chce Mi Sie (tm)), wiec teoretycznie daloby sie udowodnic, ze jest to
    tylko tymczasowe miejsce do spania - jednakowoz wolalbym miec do tego
    podstawe prawna, a nie liczyc na dobry humor Smutnego Pana z US.

    --
    M.