    From: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: "wydanie" paragonu
    Date: Sun, 18 Apr 2010 20:17:50 +0200

    Witam pisze odnosnie mojego starego posta :
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/b
    rowse_thread/thread/f79b6251368cf4c5/9fd1b0812a50270
    f?q=duplikat+paragonu+group:pl.soc.prawo.podatki#9fd
    1b0812a50270f

    a dokladniej mojego pytania i odpowidzi Gorflryda (sory jak przekreciłem
    imie):
    > Trzecie pytanie. Będę prowadzić sklep internetowy który wysyła towary
    > prosto
    > z magazynów, nie z siedziby. No i normalnie by szedł w paczce towar a
    > listem
    > z siedziby paragon fiskalny lub faktura vat,
    > i pytanie jest takie, czy ja musze na siłę uszczęśliwiać paragonem
    > odbiorce
    > za każdym razem w osobnej przesyłce (i tak naturalnie bym wystawiał) czy
    > mogę
    > to zrobić (zamieściłbym info w sklepie) na żądanie kupującego.

    Przejrzyj archiwa :)

    Sprzedawca jest zobowiązany do *wystawienia* oraz *wydania* paragonu
    lub faktury. Nie ma obowiązku jego *dostarczenia*! (z wyjątkiem
    rzadkich przypadków wynikających z odrębnych przepisów, w rodzaju
    świadczeń telekomu).
    Klient chce, klient sobie weźmie ;)

    Własnie na grupie alt.pl.allegro jedna z osob probuje mi wmowic ze wydanie w
    tym przypadku

    (czy np przy handlowaniu uslugami gdzie fizycznie nie sle sie towaru tylko
    na maila kody) polega

    na wyslaniu do klienta paragonu, mnie sie to wydaje ciut naciagane , moim
    zdaniem wydanie to umozliwienie

    klientowi odebranie paragonu a nie wciskanie go w rece tudziez wysylanie do
    niego .

    Kto ma racje - prosze z uzasadnieniem

    I link ciekawostka:

    http://msp.money.pl/wiadomosci/zarzadzanie/artykul/b
    eda;ostrzejsze;kontrole;kas;fiskalnych,62,0,578366.h
    tml

    pozdrawiam