  • Data: 2006-06-09 06:45:30
    Temat: wprowadzanie środków trwałych w DG
    Od: "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie

    Ruszam niedługo z działalnością i chciałbym wprowadzić do firmy swój własny
    samochód, telefony, komputer itp. Jak się to robi? Czy moja firma musi KUPIĆ
    te rzeczy ode mnie z fakturami VAT, czy też ma to być wewnętrzne przekazanie
    z określeniem wartości w chwili przekazywania? Jakie dokumenty? Czy cenę
    początkową auta można przyjąć jako równą tej, na jaką właśnie niedawno
    wycenił go agent PZU?

    Już się tłumaczę: pogooglowałbym, ale mam awarię netu i korzystam właśnie
    gościnnie z czyjegoś dostępu:-)

    Dzięki z góry

    Piotr