  • 1. Data: 2002-03-03 11:21:25
    Temat: wpis "warunkowy"
    Od: "Mario" <b...@b...com>

    Witam!
    przeszukałem archiw ale nie znalazlem dokładnej odpowiedzi wiec pytam.

    Jak to jest z tzw. "wpisem warunkowym"???
    Czy osoba która prowadzi biuro rachunkowe od np. 1992 r. i miała wpis
    warunkowy to od 01.01.2002r. ma niejako automatem świadectwo kwalifikacyjne?
    Czy też powinna złożyć wniosek do MF?
    Czy może złożyc taki wniosek jeszcze teraz?
    Nadmieniam że chodzi mi tutaj nie o doradztwo podatkowe tylko o prowadzenie
    książek przychodów i rozchodów. (zresztą trudno jest rozgraniczyć
    prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz książek przych. i rozchodów czytając
    przepisy).
    Może ktoś miał podobny problem, proszę o wymianę opinii.

    --
    Pozdrawiam Mariusz

  • 2. Data: 2002-03-04 19:05:53
    Temat: Re: wpis "warunkowy"
    Od: "Mario" <b...@b...com>

    naprawde nikt nie moze nic w tym temacie powiedziec????

  • 3. Data: 2002-03-05 07:14:10
    Od: "Tomasz Stopczyński" <t...@g...pl>

    cze

    Użytkownik "Mario" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    > naprawde nikt nie moze nic w tym temacie powiedziec????

    mam pytanie: czy po wpisaniu na ta liste zlozyles ślubowanie????

  • 4. Data: 2002-03-05 16:43:00
    Od: "Bogdan Skuczyński" <b...@z...com.pl>

    > mam pytanie: czy po wpisaniu na ta liste zlozyles ślubowanie????

    Witam,
    o ile pamiętam w moim wypadku przysłano ślubowanie na pismie do podpisania.
    Kiedyś gdzieś czytałem , bodajże Gazeta Prawna, że trza będzie samemu złożyć
    wniosek po raz drugi.

    PZDR
    Bogdan Skuczyński

  • 5. Data: 2002-03-05 21:02:52
    Od: "Mario" <b...@b...com>

    niestety nie składałem zadnego slubowania!!!
    poza tym z zona :)))

    --
    Pozdrawiam Mariusz

  • 6. Data: 2002-03-05 21:04:35
    Od: "Mario" <b...@b...com>

    moj wpis "warunkowy" byl na 4 lata tj do 31.01.2002
    dlatego moje pytanie???

    --
    Pozdrawiam Mariusz

  • 7. Data: 2002-03-06 17:00:34
    Od: "mazanka" <m...@p...e.pl>

    > mam pytanie: czy po wpisaniu na ta liste zlozyles ślubowanie????

    a bez tego slubowania to co nie byl doradca podatkowym?