  • Data: 2002-03-03 11:21:25
    Temat: wpis "warunkowy"
    Od: "Mario" <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    przeszukałem archiw ale nie znalazlem dokładnej odpowiedzi wiec pytam.

    Jak to jest z tzw. "wpisem warunkowym"???
    Czy osoba która prowadzi biuro rachunkowe od np. 1992 r. i miała wpis
    warunkowy to od 01.01.2002r. ma niejako automatem świadectwo kwalifikacyjne?
    Czy też powinna złożyć wniosek do MF?
    Czy może złożyc taki wniosek jeszcze teraz?
    Nadmieniam że chodzi mi tutaj nie o doradztwo podatkowe tylko o prowadzenie
    książek przychodów i rozchodów. (zresztą trudno jest rozgraniczyć
    prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz książek przych. i rozchodów czytając
    przepisy).
    Może ktoś miał podobny problem, proszę o wymianę opinii.

    --
    Pozdrawiam Mariusz