  • 1. Data: 2006-03-01 15:46:02
    Temat: wojsko a schizofrenia
    Od: "a" <2...@h...com>

    Witam
    Wlasnie przyszlo mi wezwanie po bilet na wku.Choruje na schizofrenie.Moga
    mnie wziac do wojska.Co musze ze soba zabrac na wezwanie do wku aby mnie
    nie wzieli do wojsko.Czy wystarcza ksera wypisow ze szpitala i mam ksero
    zaswiadczenie o stanie zdrowia(zalatwialem rente).Prosze pomozcie bo sie
    boje wojska.

  • 2. Data: 2006-03-01 15:55:32
    Temat: Re: wojsko a schizofrenia
    Od: tarcamion <t...@l...tlen.pl>

    a napisał(a):
> [...]
    > nie wzieli do wojsko.Czy wystarcza ksera wypisow ze szpitala i mam ksero
    > zaswiadczenie o stanie zdrowia(zalatwialem rente).Prosze pomozcie bo sie

    Weź swoje dwie osobowości. A tak poważnie to powinno wystarczyć, aby
    skierowali cię na dodatkowe badania. Powinieneś też mieć wypysi ze
    szpitala, orzeczenie lekarskie o schizofrenii - im więcej papierów tym
    lepiej. Powinni cię ew. skierować na dodatkowe badania. Zresztą
    jakiekolwiek zaburzenia psychiczne sklreślają cię z listy poborowych.

  • 3. Data: 2006-03-02 04:30:38
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    a wrote:
> [...]
    > nie wzieli do wojsko.Czy wystarcza ksera wypisow ze szpitala i mam ksero
    > zaswiadczenie o stanie zdrowia(zalatwialem rente).Prosze pomozcie bo sie

    A to w wojsku się płaci podatki?

    Miałeś komisję lekarską (wojskową)? Jaką kategorię dostałeś?
    Teraz trochę za późno, ale składaj wniosek o powtórną komisje lekarską.