  • 1. Data: 2006-03-01 14:40:42
    Temat: jak księgować sprzedaż detaliczną?
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    prowadzę działalność od pewnego czasu
    usługi informatyczne

    dotychczas zawsze wystawiam faktury vat dla klientów za usługę

    często zdarza mi się okazja, że klient "detaliczny" chciałby, abym
    dostarczył mu jakiś sprzęt - np nagrywarkę DVD
    czasami również dotyczy to innych produktów

    co muszę zrobić, aby móc raz na jakiś czas sprzedać jakiś produkt osobie
    fizycznej?
    czy od razu musi być kasa fiskalna??

    czy muszę dokonać zmiany we wpisie do ewidencji?

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 2. Data: 2006-03-01 15:13:26
    Temat: Re: jak księgować sprzedaż detaliczną?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    plusz wrote:

> [...]
    > czasami również dotyczy to innych produktów
    >
    > co muszę zrobić, aby móc raz na jakiś czas sprzedać jakiś produkt

    Nie do końca marca. Dopóki nie przekroczysz limitu. A co będzie od 1
    kwietnia tego nie wie nikt. Nawet wróżki.

    > czy muszę dokonać zmiany we wpisie do ewidencji?

    Tak.