  • 21. Data: 2003-09-11 16:56:00
    Temat: Re: włamanie do kiosku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Sep 2003, it was written:
    [...]
    >+ > - nie licząc 0,25% obrotu liczącego się do RiR.
    >+
    >+ mógłbyś jaśniej - niestety nie wiem o co chodzi.

    ...wykazywałem że przy 100% odszkodowania będzie *niemal*
    tak jakby włamania nie było: ten sam dochód, te same
    podatki.
    Ponieważ jednak zarówno wartość skradzionego towaru
    jak i odszkodowanie "wchodzą w operacje gospodarcze"
    - to wliczą się w *obrót* :)
    Na KPiR od obrotu mało zależy - ale np. limit RiR
    jak najbardziej :) (jest ułamkiech *przychodu*, a nie
    *dochodu*).

    >+ a jak to będzie wyglądało z Vat-em?

    Grupa już problem wałkowała - przesłuchaj googla.
    AFAIR - będzie nijak, tzn. dobrze :)
    Wydałeś VAT "w celu osiągnięcia przychodu" ?
    Wydałeś. No to nie ma podstaw do zwrócenia zwrotu
    (a przynajmniej w toku dyskusji nikt nie wskazał
    - ja zaś doradzcą który bierze odpowiedzialność
    nie jestem :|, uprzedzam !).

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)

  • 22. Data: 2003-09-12 05:25:30
    Od: "Kris Anrod" <anrod[WYTNIJ_TO]@wp.pl>

    > Na KPiR od obrotu mało zależy - ale np. limit RiR

    możesz mnie oświecić: co to RiR?

    Kris Anrod

  • 23. Data: 2003-09-12 05:51:50
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Kris Anrod" <anrod[WYTNIJ_TO]@wp.pl> napisał w wiadomości

    > możesz mnie oświecić: co to RiR?
    Ri R to reprezentacja i reklama jak sądze.
    Wiola