  • Data: 2005-05-14 19:55:53
    Temat: witam i od razu pytam
    Od: ErkA <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,

    Juz niedlugo, juz za chwileczke... nadejdzie data otwarcia mojej
    pierwszej DG... NIP, REGON, nr ewid. juz posiadam, zostaly 2 bardzo
    fajne i bardzo lubiane urzedy ;) Skarbowy i ZUS...

    Data rozpoczecia DG to 01.06, do tego czasu musze wypelnic NIP
    (ktory?), zglosic sie do ZUS (ale mam nadzieje ze do tego czasu uda mi
    sie znalezc jakas umowe zlecenie ;)), musze rowniez zalozyc konto
    bankowe - To wszystko juz przerabialiscie i macie za soba- szczesciarze
    ;). OK do rzeczy, po kolei:
    2 tygodnie przed musze wyslac do US NIP + zgloszenie o DG, nastepnie
    (czy od razu?) musze zglosic sie do ZUS i cos im dac (co?), konto
    bankowe moge zalozyc teraz, a kiedy mam zaplacic pierwsza skladke ZUS +
    chorobowe? I na jakie konto czy te informacje dostane z ZUSu? Po co
    uzywa sie programu Platnik, czy tez go musze naczyc sie obslugiwac etc?

    Ponadto, gdzie moge znalezc informacje, jak samemu rozliczac sie z US,
    czy jednak na poczatek oddawac papiery dla ksiegowej? Na razie
    przypuszczam, ze bede dokladal do interesu :( - taka specyfika, faktur
    raczej nie wiele... co mi radzicie?

    Przepraszam, ze macie powtorke z rozrywki, czyli kolejna osoba pyta sie
    o firme ;).

    --
    pozdrawiam serdecznie rafi

    www.BAZAREK.pl - DARMOWE SKLEPY INTERNETOWE,
    Otwórz sklep online i zarabiaj-bez opłat, bez prowizji