  • 11. Data: 2009-03-31 23:34:58
    Temat: Re: vat-7 czy vat7?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 1 Apr 2009, Tristan wrote:

    > W odpowiedzi na pismo z środa 01 kwiecień 2009 00:47
    > (autor Wojciech Bancer
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <s...@p...org>):

    > 1. Jeżeli wpłata dotyczy zeznania lub deklaracji, wówczas należy wpisać
    > symbol formularza, np. PIT-37, VAT-7, CIT-8 (przykład nr 1 i 2).
    >
    > Czyli opcje bez kreseczki są błędem w systemie mBanku?

    Uparłeś się, że *nie* przeczytasz reszty rozporządzenia?
    Może spróbuj powiedzieć jaka powinna być wartość pola w razie
    wpłaty podatku na podstawie *decyzji US*?

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2009-04-01 06:18:23
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 01 Apr 2009 01:34:58 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Uparłeś się, że *nie* przeczytasz reszty rozporządzenia? Może spróbuj
    > powiedzieć jaka powinna być wartość pola w razie
    > wpłaty podatku na podstawie *decyzji US*?

    Chyba ja też nie rozumiem. Przy decyzji jest "VAT" a nie "VAT7"

  • 13. Data: 2009-04-01 07:34:41
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    jureq pisze:

    > Chyba ja też nie rozumiem. Przy decyzji jest "VAT" a nie "VAT7"

    Po co się rozdrabiać i analizować przypadki nas nie dotyczące?
    Co do tego czy to jest błąd czy nie to powiem, że nie wiem (i nie chcę
    wiedzieć ;-) ale w systemie "innego wiodącego banku" też się z takim
    czymś spotkałem.

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 14. Data: 2009-04-01 20:47:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 1 Apr 2009, jureq wrote:

    > Chyba ja też nie rozumiem. Przy decyzji jest "VAT" a nie "VAT7"

    A, mea culpa, tak to jest jak się pisze "z głowy albo z niczego" :[
    Źle mi się wydawało (co jest w mbanku)

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2009-05-09 21:42:48
    Temat: www.zenek.tk