  • 1. Data: 2003-05-27 07:43:36
    Temat: użyczenie samochodu
    Od: "dziubeleq" <d...@o...pl>

    mam pytanie czy w polsce można jeździć (bez konfliktu z prawem) samochodem
    na niemieckich tablicach rejestracyjnych np. użyczonym samochodem cioci.

    nadmienić należy że ciocia - właścielka auta ma takie samo imię i nazwisko
    jak moja dziewczyna. czy można ten fakt jakoś wykorzystać.

    dziubeleq

  • 2. Data: 2003-05-27 10:43:29
    Temat: Re: użyczenie samochodu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 27 May 2003, dziubeleq wrote:

    >+ mam pytanie czy w polsce można jeździć (bez konfliktu z prawem) samochodem
    >+ na niemieckich tablicach rejestracyjnych np. użyczonym samochodem cioci.

    AFAIK tak. Pod warunkiem oczywiście że kierowca nie mieszka w Polsce :>
    Znaczy - znajomy/rodzina/... z Ukrainy, Litwy, Słowacji i skądbykolwiek
    nie był spokojnie może. Polak to druga kategoria :> i nie może.

    >+ nadmienić należy że ciocia - właścielka auta ma takie samo imię i nazwisko
    >+ jak moja dziewczyna.

    Wiesz kogo nie zatrudniamy na grupie ? ;)

    >+ czy można ten fakt jakoś wykorzystać.

    Znaczy: żeby w razie czego załapać się na postępowanie karnoskarbowe ?
    Cło, podatki, odsetki, kara...

    Pamiętam że było wałkowane "szczebel wyżej", znaczy na pl.soc.prawo
    - zajrzyj googlem !

    pozdrowienia, Gotfryd