  • 1. Data: 2003-05-27 07:24:04
    Temat: dostep do przepisow prawa podatkowego
    Od: "mariola" <m...@o...pl>

    Witam :)
    Jestem zbłąkaną poszukiwaczką zawiłych przepisów naszego prawa podatkowego :)

    iestety trafiam wyłącznie na pomoc "lekko odpłatną" typu : zarejestruj się ,

    za 1400 zł rocznie dostarczymy Ci wszelkich info itd. Czy istnieje jakaś
    strona poświęcona temu zagadnieniu , która jest dostępna dla małych, biednych
    szaraczków robaczków i jest za free? :)

    pozdrawiam

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-05-27 13:49:01
    Temat: Re: dostep do przepisow prawa podatkowego
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    "mariola" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > za 1400 zł rocznie dostarczymy Ci wszelkich info itd. Czy istnieje jakaś
    > strona poświęcona temu zagadnieniu , która jest dostępna dla małych,

    www.mf.gov.pl

    Magda