  • 11. Data: 2005-09-01 13:29:47
    Temat: Re: usługi komputerowe
    Od: woomaa <w...@o...pl>

    Jacek Cywiński napisał(a):

    > pewnie prowadził ewidencję przychodów w książęczce zatytułowanej "KPIR"
    >
    > można i tak najwidoczniej =) kolejna osoba ufająca swoim umiejętnościom
    > księgowym bezgranicznie; żeby tylko było więcej kontroli skarbowych, to od
    > razu dziura budżetowa załatałaby się ;)

    jakoś kontrola skarbowa nie miała się do czego przyczepić przy swej
    wizycie, więc mogę chyba sobie zaufać :]

  • 12. Data: 2005-09-01 13:34:01
    Od: woomaa <w...@o...pl>

    > +++ ustawa o VAT +++
    > Art. 113.
    > 1. Zwalnia się od podatku podatników, u których wartość
    > sprzedaży opodatkowanej nie przekroczyła łącznie
    > w poprzednim roku podatkowym kwoty wyrażonej w złotych
    > odpowiadającej równowartości 10 000 euro. [...]
    > [...]
    > 13. Zwolnień, o których mowa w ust. 1 i 9, nie stosuje się
    > do [...] oraz podatników:
    > [...]
    > 2) świadczących usługi prawnicze oraz usługi w zakresie
    > doradztwa, a także usługi jubilerskie;

    Czytałem tą ustawę i załączniki, ja nie doradzam, naprawiam sprzęt,
    rozwiązuję problemy softwarowe itp

    Jedyną poradą jakiej udzielam to wskazanie gdzie co kupić ewentualnie ;)

    Rozumiem więc że jeśli podłącze do dotychczasowej działalności usługi
    związane z naprawą sprzętu a nie doradztwem, to wszystko będzie ok?

    dzięki za pomoc
    Marek

  • 13. Data: 2005-09-02 07:31:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 1 Sep 2005, woomaa wrote:

    > Czytałem tą ustawę i załączniki, ja nie doradzam,

    "jeżeli rozszerzę ją na szeroko pojęte usługi komputerowe (doradztwo,"

    To cytat z twojego posta :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)