  • Data: 2005-11-06 20:46:15
    Temat: usługi fotograficzne - czy kasa fiskalna przymusowo?
    Od: "AK" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    1. Zamierzam od tego miesiąca wykonywać usługi fotograficzne. W zamiarze ma
    to być działalność o bardzo niskich przychodach, rzędu 200-300zł tygodniowo.
    Na stronie http://www.msp.money.pl/zakladam_firme/kasa_fiskalna
    / poczytałem
    o tym kto ma obowiązek instalacji kasy fiskalnej. Dla mnie z tego tekstu
    wynika że jeśli NIE przekroczę poziomu przychodów 40.000zł w roku dla osób
    fizycznych nie prowadzących dz. gosp. to nie muszę instalować kasy. Dodam że
    prowadzę działalność od kilku lat na KPiR + VAT ale 99,9% sprzedaży prowadzę
    na faktury dla firm. Niby wszystko jasne że nie muszę instalować tej kasy
    ale wolałbym się upewnić żeby jakiejś gafy nie zrobić.

    2. I jeśli dobrze myślę że skoro nie przekroczyłem 40 000 zł w obrocie z os.
    fiz. w 2004r. to nie muszę instalować tej kasy to czy taki przepis też jest
    odnośnie 2005r.? Czy takie przepisy dopiero się pojawią pod koniec tego
    roku? Czy jest może pewne że od 2006r. nie zależnie od obrotów w 2005r.
    prowadząc usługi foto muszę mieć kasę?

    pozdrawiam, AK