    From: "TMK" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: usługi doradztwa -są takie?
    Date: Wed, 20 Sep 2006 10:02:37 +0200

    Witam wszystkich, mam DG, KPiR, VAT.
    Zamierzam prowadzić papiery sama, ale czasami potrzebuję się upewnić lub
    znależć pewne rzeczy. szukanie w internecie nie zawsze przynosi oczekiwane
    rezultaty,a zdarzało się że infornacje były błędne. Czy ktoś zna jakąś fimę,
    osobę która swiadczy takie usługi(nie prowadzenie księgowości) tylko
    udzielanie odpowiedzi na pytania. oczywiście za jakąś opłatą.
    np zastanawiam się czy kupując jakiś program muszę mieć na stanie wpisany
    komputer. wydawało mi się logiczne,ze tak, ale po poczytaniu różnych
    przepisów już nie jesem tego 100% pewna. Czy program komputerowy ważny przez
    12 miesięcy jest środkiem trwałym?np jakieś antywirusy, a jezeli jest to 6
    miesięcy i aktualizacja? jeśli mam jakiś program kupiony wcześniej na
    nazwisko, to muszę go wprowadzić do firmy? jaki tego jest sens?
    Jak widać moje pytania dotyczą praktyki i pewnie jeszcze kilka się
    znajdzie,sądzę że nie będą bardziej skomplikowane
    pozdrawiam TMK