  • 21. Data: 2010-12-31 08:26:59
    Temat: Re: umowa zlecenie a niezdolnośc do pracy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maddy,

    Friday, December 31, 2010, 8:38:48 AM, you wrote:

    [...]

    > Albo to jest prosta sprawa dla chcącego, albo jestem geniuszem.

    Jesteś. Ale nie każdy jest. Naprawdę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 22. Data: 2010-12-31 11:48:05
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    > A musi być obowiązek? Zdrowy rozsądek wziął urlop zdrowotny?
    To czasem nie ty się dziwiłaś że taki zakład nie ma kadrowej?

    > Co jak rozumiem ma usprawiedliwiać niekompetencję w co najmniej jednej z
    > tych dziedzin?
    NIe. Ta informacja ma tylko rozjaśnić sytuację.

    > Jak wyliczyć i wypłacić zasiłek chorobowy dla zleceniobiorcy nauczyłam
    > się dawno temu,
    Moje gratulacje.
    > zabrało mi to może pół godziny - dotychczasowa wiedza
    > ogólna o zasiłkach plus ustawa plus jedne telefon do ZUS sprawdzić, czy
    > dobrze myślę.
    Szkoda wielka, że nie chcesz tą wiedzą się podzielić.
    Zamiast wypisywać hymny wielbiące samą siebie więcej dobrego zrobiłabyś
    gdybyś napisała co wiesz na ten temat.

    > Albo to jest prosta sprawa dla chcącego, albo jestem geniuszem.
    Jesteś geniuszem. Szkoda, że tylko w swoim mniemaniu.
    Wcale mi nie pomogłaś.

    --
    Pawełj

  • 23. Data: 2010-12-31 15:16:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello pawelj,

    [...]

    > Szkoda wielka, że nie chcesz tą wiedzą się podzielić.
    > Zamiast wypisywać hymny wielbiące samą siebie więcej dobrego zrobiłabyś
    > gdybyś napisała co wiesz na ten temat.

    Rozumiem nerwowość ale odpowiedź padła już w tym wątku...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 24. Data: 2010-12-31 16:40:45
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    > Rozumiem nerwowość ale odpowiedź padła już w tym wątku...

    Że też mój czytnik zawsze wytnie co najciekawsze.

    Maddy napisała:
    "Bierze się średnią z 12 miesięcy, zupełnie jak przy zasiłku z DG.
    Bo to świadczenie z tego samego przepisu - z dobrowolnego ubezpieczenia
    chorobowego."

    Mam wobec tego dodatkowe pytania
    "A zaliczkę na podatek się opdrowadza czy nie ?
    Czy pierwsze 33 dni płaci zakład czy od razu zus?"

    --
    Pawełj

  • 25. Data: 2011-01-03 13:54:24
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 31-12-2010 17:40, pawelj pisze:

> [...]
    > chorobowego."
    >
    > Mam wobec tego dodatkowe pytania
    > "A zaliczkę na podatek się opdrowadza czy nie ?

    Płatnik może, ale nie ma obowiązku Jak sobie zleceniobiorca zażyczy.

    > Czy pierwsze 33 dni płaci zakład czy od razu zus?"

    A kto płaci przedsiębiorcy przez te pierwsze 33 dni?
    Jaka ustawa daje pracownikowi prawo do 33 dni wynagrodzenia chorobowego?
    Czy umowa-zlecenie podlega tej ustawie?

    Może ta osoba-malakser która piastuje 4 funkcje na raz jednak weźmie do
    ręki ustawę?
    Ma 30 pracowników i nie zna kodeksu pracy?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813