    From: bronek <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: umowa zlecenia bez DG
    Date: Fri, 30 Jan 2004 10:22:44 +0100

    Witam,
    Średnio raz w miesiącu zdarzy mi się fucha za
    ok 50 zł na umowę zlecenie.

    Nie prowadzę działalności gospodarczej gdyż moja działalność
    nie jest "zorganizowana i ciągła".

    Nie płacę watu gdyż uważam, iż zlecenia wykonuję sporadycznie
    i incydentalnie dlatego nie ma tutaj zamiaru "częstotliwego" wykonywania
    czynności.

    Jednak co z podatkiem dochodowym oraz ew. zusem.
    Jeżeli zleceniosawca prowadzi działalność sprawa jest prosta - on to
    rozlicza.
    A co jeżeli zleceniodawca nie prowadzi działalności? Jak zapłacić w
    takim wypadku podatek?
    Czy może ktoś mnie naprowadzić na rozwiązanie tej zagadki
    poprzez podanie np. odpowiedniego przepisu?
    Bronek