  • Data: 2004-11-19 17:32:26
    Temat: umowa u pracę i działalność gosp.-jaka ulga od podatku
    Od: "MaG" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    jestem zatrudniona na um.o pracę i założyłam własną działalność -
    rozliczenie pit-5.
    jak powinnam obliczyc podatek z dzialnosci, gdy np: przychod 2000 bez
    kosztow. czy jest to 380 (19%*2000) - 530,08 - czyli bez podatku w tym
    miesiącu czy jest to 380 zl - zaznaczym ze nie informowalam pracodawce o
    zalozeniu dzialalnosci, wiec bedzie odliczal ulge 44,17 od placonego przeze
    mnie pod. z um. o pracę.