-
1. Data: 2002-02-17 21:02:29
Temat: umowa o pracę a koszty uzyskania przychodu
Od: "Cyklista" <c...@i...pl>
Witam!
Właśnie robię zeznanie roczne i mam maly problen z rozliczeniem kosztów
uzyskania przychodów ze stosunku pracy:
1. Pracowałem w ciągu roku w trzech firmach (nie jednocześnie, tylko po
kolei. Czy w związku z tym przysługują mi wyższe zryczałtowane koszty
uzyskania pprzychodu?
2. Jeżeli pracuję poza miejscem stałego zameldowania, ale jestem czasowo
zameldowany w miejscowości w której znajduje się zakład pracy (do tego
mieszkanie to jest moją własnością), to czy przysługuje mi podwyższenie
kosztów o 25%?
3. Firma, w której pracowałem od stycznia do marca zapłaciła mi
wynagrodzenie tylko za styczeń ( i tylko za styczeń uwzględniła KUP na PIT
11),ale ja świadczyłem pracę przez trzy miesiące, więc i koszty ponosiłem
przez trzy miesiące, tyle że za luty i marzec nie dostałem wynagrodzenia
(Pieniądze te dostałem później z FGŚP, ale oni na PIT 11 w ogóle nie
uwzględniają KUP.) Czy mogę więc doliczyć sobie koszty za te dwa miesiące?
Pozdrawiam
Przemek