  • Data: 2003-02-11 09:59:26
    Temat: umowa o dzielo
    Od: "AndY" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Czy moge wystawic umowe o dzielo na kazde zlecenie ktore nosi znamiona
    wkladu tworczego czy sa wymienione gdzies w ustawie zawody ktore pod to
    podlegaja ?

    Chodzi mi o to czy np. moge zatrudnic na przyjecie czlowieka ktory bardzo
    pieknie wydobywa z siebie dzwieki dzieki skumulowanemu powietrzu (beka) i mi
    sie to podoba. uwazam ze nikt inny tak pieknie nie beka i dlatego dogaduje
    sie z nim na umowe o dzielo ?

    Wiem i przepraszam ze przyklad skrajny i glupi ale jednak przyklad :)

    Ps. Ktos twierdzi ze moga to byc tylko specjalne zawody ktore moge sie tym
    bawic (umowa o dzielo) takie jak plastycy, architekci itp ...

    --
    AndY