  • 1. Data: 2006-03-15 10:19:53
    Temat: ulga remontowa a wykup mieszkania
    Od: "ibe" <i...@w...pl>

    witam,
    przy wykupie mieszkania w spółdzielni (przekształceniu z lokatorskiego na
    własnościowe) całość wpłaconych przeze mnie pieniędzy została przeznaczona
    na fundusz remontowy spółdzielni, co jest zapisane w umowie przekształcenia.
    Na drukach przelewowych mam jednbak wpisane jedynie "wykup mieszkania".

    Czy w tym przypadku mogę odliczyć w ramch ulgi remontowej 19% tej wpłaty,

    dzięki za wszelkie info.
    pozdrawiam
    ibe