    From: JR <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: ulga odsetkowa, a remont....
    Date: Thu, 12 Dec 2002 08:58:51 +0100

    witam

    po raz pierwsz na grupie i od razu z pytaniem ;]

    1. wzialem w tym roku kredyt hipoteczny na budowe domu
    2. dom wybudowalem(jeszcze nieodebrany)
    3. mam duzo faktur na rozne rzeczy tupu okna, roboty budowlane, itp.)

    teraz pytanie:
    czy moge odpisac sobie odstetki kredytu od podatku i rownoczesnie(?)
    odliczyc koszt faktur zakupowych w ramach ulgi remontowej?

    jezeli nie, to jak sobie z tym poradzic? :-/

    dziekuje
    Rysiek