    From: "Marcin" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: ulga budowlana
    Date: Fri, 21 Mar 2003 21:25:37 +0100

    W ubiegłym roku kupiłem sobie mieszkanie i w nim zamieszkałem. Korzystam z
    dużej ulgi budowlanej. W listopadzie uzyskałem do niego akt notarialny.
    Chciałbym sobie dodatkowo odliczyć wydatki na urządzenie mieszkania. Czy
    mam je odliczać w ramach ulgi budowlanej czy rementowej lub czy mogę w ogóle
    je odliczyć. W urzędzie skarbowym powiedziano mi, że skoro jest to nowe
    mieszkanie więc nie jest przewidziana dla niego ulga remontowa.
    pozdrawiam!