  • 11. Data: 2009-11-09 20:35:55
    Temat: Re: ubezpieczenie auta osoby niepełnosprawnej
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org> writes:

    > Mysle, ze zazwyczaj wszyscy z nich sa istotnie uposledzeni (choc
    > niekoniecznie musza miec na to urzedowe zaswiadczenie).

    Z tym sie zgadzam, stad wlasnie moja uwaga w nawiasie :-(
    --
    Krzysztof Halasa

  • 12. Data: 2009-11-10 10:26:08
    Od: "grzess" <s...@w...pl>

    > Tylko gdzie (kiedy) te karty sprawdzaja? Zaparkowany samochod ma
    > naklejke na szybie i tyle.

    Naklejka na szybie do niczego nie upoważnia i bodajże od 6 czy 7 lat
    dokumentem uprawniającym do parkowania na miejscu wyznaczonym dla osób
    niepełnosprawnych jest karta parkingowa wydawana przez wydział komunikacji
    na podstawie orzeczenia o niepełnosprawności. Karta jest imienna, ze zjęciem
    i nie wymaga dowodu tożsamości w przypadku okazania. Koszt ok 20zł.

    grzess

  • 13. Data: 2009-11-11 17:14:07
    Temat: Re: ubezpieczenie auta osoby niepeĹ&#65533;nosprawnej
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    z...@o...pl wrote:

    > czy to uprawnienie jest przypisane do auta (wtedy
    > liczyłby się status własności) czy do kierowcy?

    ZTCW uprawnienie jest przypisywane do prostokątnej tekturki wystawianej
    przez właściwy urząd miasta.

    --
    Pzdr.
    Mega