  • Data: 2002-08-06 05:34:00
    Temat: sumy w vatach
    Od: "ArS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,
    W ksiazkach zakupow vatowych sumujemy sobie kolumny z poszczegolnych kwot
    netto i podatku vat. Dla poszczegolnych stawek. Prosta sprawa. Jednakze
    potem chcac sprawdzic, netto mozna potraktowac stawka vat i mamy podatek
    vat. Tez proste. Ale czesto wowczas "pion" nie zgadza sie z "poziomem"
    zazwyczaj o jeden do paru groszy. Z czego to wynika. Ano z tego, ze czesc
    programow fakturujacych zaokragla (bo chyba nie liczy zle) sobie co niektore
    cyferki. Sam sprawdzilem. Z kalkulatorem w reku. Netto razy stawka i mam
    wynik o 1 grosz odbiegajacy od wyniku na fakturze. No i juz sie nie zgadza.
    Co prawda na deklaracji vat7 i tak grosze ida w niepamiec, ale w ksiazce to
    zostaje a w zasadzie jakby tak sie tych groszy uzbieralo to urwie i wiecej.
    Mozna cos z tym zrobic zeby skarbowka nie patrzyla na mnie .hmm.. krytycznie
    ?
    Pozdrawiam
    ArS

    ps. w dodatku sam ostatnio przeszedlem na inny program fakturujacy i ... mam
    tak samo, czyli nawet w ksiazce sprzedazy mam przez ten grosz lub pare
    roznice.
    A z tego co wiem, nikt nie bedzie sie bawil w skarbowce w sumy tylko
    sprawdzaja to poziomo.