  • 1. Data: 2003-05-29 10:42:33
    Temat: strona internetowa
    Od: "..::FELIPE::.." <f...@w...pl>

    jak wystawic fakture?
    tzn jaka stawka VAT
    22%, zgadza sie?

    chodzi o usluge nie o produkt
    tak jakby prepisywanie prac na kompie ale z grafika i w innym formacie
    wyjsciowym pliku html zamist doc

    wiec mysle ze 22 procent jest dobrze

    aha, mam zawieszona dzialalnosc
    moge odwiesic na 2 dni i w tym czasie wyst fakture itp itd i znow odwiesic
    bez zadnych probl i konsekwencji

    na co musze w tej sytuacji uwazac?

    pozdro

    FELIPE

  • 2. Data: 2003-05-29 11:43:54
    Temat: Re: strona internetowa
    Od: "..::FELIPE::.." <f...@w...pl>

    tak sobie mysle, moze by to inaczej zrobic, tzn spisac umowe zlecenie miedzy
    jego firma a mna jako os fizyczna na wykonanie strony i od razu rachuneczek

    tylko jak bedzie wygladal rachunek?
    kwota brutto zleecnia 250 zl
    jestem uczniem studentem do 26 roku wiec bez skladek na zus, tylk podatek
    koszty 20 czy 50%?
    zaliczka na pdof odlicza zleceniodawca...?
    rozumiem ze tak?

    odchodzi problem vatu no i nie musze odwieszac DG
    tylko prosze jak rachunek, ile do wyplaty?

    z gory dziekuja za pomoc

    pozdrawiam

    FELIPE

  • 3. Data: 2003-05-29 13:15:33
    Od: "Bartek" <b...@c...pl>

    > tak sobie mysle, moze by to inaczej zrobic, tzn spisac umowe zlecenie
    miedzy
    > jego firma a mna jako os fizyczna na wykonanie strony i od razu
    rachuneczek

    a to moze umowa o dzielo?

    50% kosztow uzyskania przychodow

    Bartek

  • 4. Data: 2003-05-29 15:05:22
    Od: "..::FELIPE::.." <f...@w...pl>

    oki
    niech bedzie:-)
    w sumie jak wszystko przemyslalem to wychodzi chyba najkorzystniej
    masz moze namiar na jakis wzor tej umowy, tzn umowa to nie problem, gorzej z
    rachunkiem do tej umowy

    jestem studentem do 26 roku wiec odpada zus
    ale us (zaliczka na pdof pewnie jest - kto to placi, do kiedy (do 7, do 20
    nast miesiaca?)) pewnie trzeba cos zaplacic...

    no i jaki dokladnie dac przedmiot umowy?

    itp itd watpliwosci mam wiele, licze na Waszą pomoc...