  • 1. Data: 2004-09-20 19:53:11
    Temat: stowarzyszenie i vat
    Od: "Maciej" <w...@p...onet.pl>

    Mam problem, czy stowarzyszenie klub sportowy powinno być podatnikiem vat.
    Uzyskuje ono przychody z wynajmu nieruchomości w której prowadzony jest
    hotel, oraz z usług reklamowych (odbywa się to poprzez ogloszenia firm
    wygłaszane podczas meczów) i sprzedaży biletów na mecze. Obroty z tych usług
    przekraczają 10 tyś. EUR
    Prosze o podanie podstaw prawnych. z góry dziękuję!

  • 2. Data: 2004-09-21 09:40:59
    Temat: Re: stowarzyszenie i vat
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    To zależy:

    nie mogę wkleić linka, ale:

    www.izba-skarbowa.waw.pl
    -> pytania podatników
    -> wyszukaj 'stowarzyszenie'
    -> ostatnie na liście "czy stowarzyszenie dokonując sprzedaży miejsc na
    reklamę [...] prowadzi działalność gospodarczą?"

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński