  • 1. Data: 2005-12-11 11:37:25
    Temat: stawki vat
    Od: "Krzyniu" <d...@p...onet.pl>

    Mam mały problem, otóż programując stawki vat na kasie fiskalnej pomyliłem
    stawki vat kilku towarów i niestety dwa paragony poszły ze stawką 7% zamiast
    22%, jak mam to teraz odkręcić i jakie pisma wyjaśniające złożyć do US???

  • 2. Data: 2005-12-12 21:42:52
    Temat: Re: stawki vat
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 11 Dec 2005, Krzyniu wrote:

> [...]
    > 22%, jak mam to teraz odkręcić i jakie pisma wyjaśniające złożyć do US???

    ...może coś *zaproponuj* i *podyskutujemy*, co ? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)