  • Data: 2004-06-16 14:30:43
    Temat: sprzedaż wysyłkowa osobie fizycznej a faktura Vat
    Od: "GrP" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chcę sprzedać wysyłkowo osobie fizycznej za pobraniem urządzenie które
    produkuję w mojej firmie (KPiR + VAT, bez kasy fiskalnej).
    Potrzebny byłby podpis kupującego na fakturze.
    Jak to się robi - czy wysyła się oryginał i kopię z prośbą aby kupujący
    podpisał i odesłał kopię faktury?
    Czy podpis jest teraz na kopii faktury potrzebny (coś się chyba zmieniło w
    "podpisywaniu faktur" po wejściu do unii).
    Jeżeli jednak podpis jest potrzebny a klient nie odeśle podpisanej kopii
    faktury, jak księgować tą fakturę?
    ______
    pozdr GrP