eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkisprzedaż środka trwałego niezamortyzowanego - czy dobrze liczę ? › sprzedaż środka trwałego niezamortyzowanego - czy dobrze liczę ?
  • Data: 2008-06-18 19:10:38
    Temat: sprzedaż środka trwałego niezamortyzowanego - czy dobrze liczę ?
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam taki problem. Czy sprzedając samochód (dg jednoosobowa, kpir +vat),
    który nie był zamortyzowany do końca biorę całą kwotę netto do dochodu?
    Podam cyferki

    auto kupione za 24918,03 (netto)
    amortyzowane przez 48 miesięcy - kwota zamortyzowana - 19934,42
    do zamortyzowania pozostało 4983,61
    saochód sprzedany za 6393,50

    czy do kpir wpisuję
    - kwotę netto sprzedaży całą (6393,50)
    -kwotę netto sprzedaży minus to co się niezamortyzowało czyli 1409,89
    - to co mi zostało do zamortyzowania 4983,61

    ja obstaję za wariantem drugim ale to jakoś mocno wątpliwe się zrobiło.

    Vat nie jest problemem bo do rejestru sprzedaży wpisuję cały vat z faktury.

    --
    PawełJ