  • 1. Data: 2006-02-19 23:50:55
    Temat: sprzedaż samochodu i podatek od wzbogacenia?
    Od: "Katri" <katrinosUsUnToUsun@usun to.wp.pl>

    witam
    jestem tu nowa i proszę o pomoc w sprawie sprzedaży samochodu i US

    próbowałam dzwonić do US, ale nikt nie odbiera a jak odbierą te szanowne
    Panie,
    to okazuje się, że muszę zadzwonić pod inny numer gdzie znowu nikt nie
    odbiera :(
    więc, postanowiłam zapytać się Was :)

    kupilam samochod za 3000zl i ....chcę go sprzedać za 5000zł
    słyszałam, że jest jakiś czas, że przed jego upływem płaci się podatek
    ile czasu musi minąć, żebym mogła go sprzedać i nie płacić podatku od
    wzbogacenia?
    co w przypadku, gdy sprzedam go przed upływem tego czasu?
    muszę złożyć do US jakiś PIT czy deklarację ? jeśli tak -jaką?
    jak to wygląda w praktyce

    dzięki i pozdr,