  • 11. Data: 2006-11-11 18:32:00
    Temat: Re: sprzedaż prywatnego samochodu a VAT w DG
    Od: "Hanss" <h...@w...pl>

    > Jesli prowadzileś tylko ewidencję przebiegu to sprzedajesz go na umowę K-S.
    >
    > Co do odliczeń VATu od częsci samochodowych - jak pojazd jest w EŚT to
    > odliczasz normalnie ten VAT.
    > Nie prowadzę kilometrówki, wieć nie wiem, jak jest w tym przypadku. Było to
    > jednak wałkowane kilka razy, wieć w archiwum na pewn znajdziesz info na ten
    > temat.

    K-S tzn. umowa Kupna-Sprzedaży? W archiwum właśnie się podobne
    rozmowy toczyły nt samochodu prywatnego w DG ale nie ma wzmianki nt co
    w przypadku gdy sprzedaję prywatny samochód a prowadzę tylko EPP :-(

  • 12. Data: 2006-11-11 18:38:59
    Od: "Hanss" <h...@w...pl>

    cytat:
    "Zaprowadzasz "Ewidencję przebiegu pojazdu i kosztów eksploatacji
    samochodu" i
    poniesione wydatki księgujesz w koszty."

    Nie prowadzę KPiR (jestem Ryczałtowcem) tzn że prowadzę tylko EPP i
    nic nie wpisuję więcej nigdzie ?

  • 13. Data: 2006-11-12 20:18:20
    Od: "Hanss" <h...@w...pl>

    Możemy jeszcze pociągnąć jeszcze ten temat :-) ?
    Co z powyższymi ?