  • Data: 2002-04-06 16:02:26
    Temat: sprzedaż nieruchomosci a Vat
    Od: "Maredan" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Jakie opłaty muszę ponieść w związku ze sprzedażą lokalu użytkowego?
    Krótko przedstawię moja sytuację: lokal jest moja własnością i kilka lat
    temu prowadziłam w nim działalność gospodarczą, byłam płatnikiem Vat;po
    zakończeniu dg lokal wynajmowałam i odprowadzałam Vat, teraz zamierzam go
    sprzedać i zastanawiam się czy powinnam zapłacic vat? Dodam,że nieruchomość
    ta nie była ujęta w ewidencji środków trwałych.
    pozdrawiam
    DL