  • 1. Data: 2005-09-01 11:40:25
    Temat: sprzedaz mieszkania - skomplikowana sytuacja
    Od: "CHRIS" <j...@p...onet.pl>

    Witam

    Kupilem mieszkanie rok temu z druga osoba po 50 % udzialow. Wzielismy na nas
    dwoje kredyt na polowe wartosci mieszkania. Teraz chce odkupic 50 % od
    drugiej osoby. Czy mozna uniknac podatku 10 % bez skladania deklaracji o
    wydatakch na cele mieszkaniowe w ciagu 2 lat i bez splaty kredytu?
    Tak naprawde kredyt wziela druga osoba ale ze mna zeby byla zdolnosc
    kredytowa. Ja mialem pieniadze na moje 50 % mieszkania. Czy jesli ja przejme
    caly kredyt to mozna to uznac, ze druga osoba splacila go? Czy mozna
    tlumaczyc us, ze druga osoba miala pieniadze z pozyczki ode mnie a teraz mi
    ja odda? Kurcze sam juz nie wiem. Czy to nie bez sensu ze ktos musi zaplacic
    10 000 zl podatku jesli nie mial pieniedzy na mieszkanie i nie bedzie mial w
    ciagu 2 lat?

    Chris

  • 2. Data: 2005-09-01 13:54:01
    Temat: Re: sprzedaz mieszkania - skomplikowana sytuacja
    Od: "losten " <a...@g...pl>

    CHRIS <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > 10 000 zl podatku jesli nie mial pieniedzy na mieszkanie i nie bedzie mial w

    a jakies umowy wzajemnych rozliczen macie?

    lostem

  • 3. Data: 2005-09-01 14:09:39
    Od: "CHRIS" <j...@p...onet.pl>

    > a jakies umowy wzajemnych rozliczen macie?
    >
    > lostem

    nie mamy. ustne.