  • Data: 2008-06-16 10:44:44
    Temat: sprzedaz mieszkania otrzymanego w spadku
    Od: Bastek <b...@S...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam taki maly problem. Ponad 3 lata temu zmarla mi mama. Po mamie
    odziedziczylem mieszkanie. Oczywiscie zaplacilem podatek od spadku.
    Mieszkanie po pol roku sprzedalem i nie jestem pewien czy zaplacilem
    podatek od tej sprzedazy. Pytanie, czy powinienem byl zaplacic ten
    podatek no i jezezli jest to juz 3 lata po sprzedazy, to jakie bede mial
    problemy z tym zwiazane. Oczywiscie jezeli musialbym zaplacic to zaplace
    i wole napewno isc wczesniej z tym do US, niz ma sie zorientowac US.

    Z gory dzieki za odpowiedz.
    Pozdrawiam
    Bastek